Tipy a upozornenia

Pár vecí, ktoré je pred a pri geosrandení dobré vedieť...

  • Na niektorých miestach v pondelok geosrandu neodohráš – niektoré úlohy sú spojené s návštevou múzea či inej turistickej atraktivity, kde niekde mávajú v pondelok zatvorené
  • Niektoré geosrandy je možné plniť len v určených termínoch (napr. pri konaní akcie) či len vo vymedzenom časovom rozsahu (napr. nočné hry). Pri hre je táto informácia vždy vyznačená a pri plánovaní je potrebné jej venovať pozornosť.
  • Vždy si pred geosrandením nabi mobil, s čiernym displejom toho veľa nevymyslíme.
  • Skontroluj si, či na plnenie nepotrebuješ konkrétne pomôcky. Pokiaľ by si mal napr. za úlohu niečo nakresliť, bez pasteliek to ťažko pôjde.
  • Udržuj svoju aplikáciu aktuálnu, čo je nevyhnutné pre plnohodnotné geosrandenie bez technických problémov.
  • Pripojenie na internet je nevyhnutné iba pre stiahnutie vybranej hry. Počas hrania je potrebné už len na zobrazenie mapy.
  • Na mape je štart označený zelenou vlajočkou. Cieľové miesto či miesta sú zaznačené kockovanou vlajkou, pokiaľ nie je cieľ tajný.
  • Pri hrách na Zábavné školy nie je potrebné hľadať štartový bod a môžeš si ich spustiť odkiaľkoľvek.

Technické problémy?

  • V geosrande je často úlohou prechádzať kontrolné miesta. Aplikácia ti ukazuje tvoju aktuálnu vzdialenosť k nej. Pokiaľ sa približuješ, tak sa vzdialenosť zmenšuje a pokiaľ sa vzďaľuješ, vzdialenosť sa zväčšuje. Aby si šiel správnym smerom, je potrebné, aby sa vzdialenosť znižovala rovnakým tempom, akú vzdialenosť ideš. Pokiaľ sa znižuje pomalšie, znamená to, že nesmeruješ k bodu presne. Hneď ako je vzdialenosť nulová, došiel si na určené miesto.
  • Pokiaľ narazíš na technický problém a chod aplikácie je napr. trhaný, či dokonca zamrzne, skús:
  • Pri geosrandení v teréne je nevyhnutné mať vo svojom zariadení zapnutú funkciu GPS a ideálne i Wi-Fi, ktoré dokáže spresňovať tvoju polohu.
    1. uvoľniť miesto v pamäti svojho zariadenia tým, že ukončíš súbežne bežiace aplikácie na pozadí, ktoré teraz nepotrebuješ,
      prípadne
    2. ukončiť beh aplikácie GEOFUN (zobrazíš si zoznam aplikácií a pri GEOFUNE klikneš na „Vynútiť ukončenie") a znovu ju spustíš,
      prípadne
    3. skús aplikáciu reinštalovať – odinštaluj pôvodnú verziu, stiahni a nainštaluj z obchodu novú.
  • Pokiaľ technické problémy pretrvávajú, prosíme o odoslanie chyby (vrátane popisu) priamo z aplikácie – na karte „Nastavenie“, cez tlačidlo „Nahlásiť chybu“.